Trójmiasto - Wiadomości z Trójmiasta – Trojmiejsko.pl

Link promocyjny
od 39 zł (miesięcznie)

TRÓJMIEJSKO



Czasem wystarczy sam link by zareklamować - krótki tekst powie wszystko. Umożliwiamy zamieszczenie w portalu wyjątkowo taniego linku promocyjnego. Warunkiem jest jednak, by link ten miał charakter rzetelnej informacji. Nie zależy nam na publikacji linków SEO, ale na takich które mogą być lokalnie interesujące dla czytelników portalu.

Atrybuty linków (zależne od negocjacji):

  • sponsored

  • nofollow

  • dofollow

"Mój link nie jest związany z miastem, ale może zainteresować mieszkańców"

  • jeśli odnosi do wartościowej strony, możemy rozważyć publikację

Jak zamówić link?

Publikację treści reklamowych w naszym portalu obsługuje Agencja Reklamowa Celniej, z którą prosimy kontaktować się poprzez poniższy adres e-mail:

lp.jeinlec@ymaifart

Czym jest link SEO?

Link SEO jest takim umieszczonym na stronie internetowej odnośnikiem, którego celem jest poprawienie dla docelowej witryny pozycji w wyszukiwarkach internetowych, a pośrednio zwiększenie ilości wejść na tą witrynę. Poprawnie zastosowane linkowanie SEO może zwiększyć ilość wysokiej jakości odniesień do danej strony internetowej, co z kolei może przełożyć się na wyższą pozycję w rankingu wyszukiwarek internetowych, takich jak popularna w Polsce i na świecie wyszukiwarka Google.

Linki reklamowe można podzielić ze względu na ich kierowanie (na wewnętrzne, kierujące na strony w ramach tego samego serwisu internetowego oraz zewnętrzne, kierujące na strony innego serwisu), ze względu na jakość linków (na naturalne, świadomie umieszczone jako wartościowe oraz nienaturalne, umieszczone w sposób zautomatyzowany, np. przez systemy wymiany linków), a także ze względu na przypisany danemu linkowi atrybut (dofollow, nofollow lub sponsored).

Osoby, których zawodową działalnością jest pozycjonowanie stron internetowych zalecają pozyskiwanie linków w sposób naturalny, ponieważ linki takie nie tylko przekazują informację wyszukiwarkom, że linkowana strona jest warta polecenia, ale mogą one również zainteresować odbiorców, którzy klikając w nie, zwiększają ruch pozycjonowanej strony. Działanie takie łączy w sobie typowe pozycjonowanie SEO z wartościowym i angażującym internautów content marketingiem, wpisując się w szerszy zakres prac SEM, czyli marketingu związanego z wyszukiwarkami internetowymi.