Trójmiasto - Wiadomości z Trójmiasta – Trojmiejsko.pl
HOTEL

Hotelowa konkurencja nad Bałtykiem dla Trójmiasta?

Pochodząca ze Szwajcarii marka Mövenpick należąca do Accor wkracza do Polski. Grupa zawarła umowę franczyzy na budowę hotelu klasy premium nad polskim morzem. Bedzie to ekskluzywny 266-pokojowy hotel Mövenpick Kołobrzeg.

Nowy nadmorski hotel w Kołobrzegu będzie jednym z pierwszych obiektów pięciogwiazdkowej marki Mövenpick, który powstanie w Polsce. Hotel ma spełniać najwyższe standardy usług, dzięki czemu zapewni gościom luksusowe udogodnienia, spersonalizowane usługi oraz wyjątkowy poziom komfortu.

- Podpisanie pierwszej umowy franczyzowej w Polsce na hotel Mövenpick jest kolejnym krokiem do powiększenia portfolio Accor w segmencie marek premium na naszym rynku. Współpraca z doświadczonym oraz cenionym deweloperem jest jednym z kluczowych elementów powodzenia tej inwestycji - mówi Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

W planach mamy kolejne lokalizacje dla tej pięciogwiazdkowej marki, zarówno w popularnych kurortach, jak i najważniejszych miastach Polski. Wierzymy, że Mövenpick szybko zdobędzie uznanie na polskim rynku hotelowym

- przekonuje Jacek Stasikowski.

Hotel, który powstanie w strefie uzdrowiskowej w Kołobrzegu, jak na markę klasy premium przystało, charakteryzuje się doskonałą lokalizacją. Obiekt znajdzie się przy ulicy Sułkowskiego, a jego położenie w pierwszej linii brzegowej pozwoli gościom na bezpośrednie wyjście z hotelu na plażę.

Mövenpick Kołobrzeg będzie oferował gościom 266 przestronnych pokoi, w większości z balkonami pozwalającymi na piękny widok na morze. Do dyspozycji w hotelu znajdzie się także m.in. restauracja, lobby bar, basen i saunarium oraz centrum spa czy powierzchnia konferencyjna.

Specyfika marki Mövenpick

Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami dla gości, dostarczając im niezapomnianych momentów w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego. specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb.

Rynek hoteli segmentu premium rozwija się w Polsce dynamicznie, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z silną, rozpoznawalną marką o światowym zasięgu, jaką jest Mövenpick

- mówi Grzegorz Kawecki, Wiceprezes Zarządu Marvipol Development S.A.

- W połączeniu z doskonałą lokalizacji obiektu, wysoką jakością usług gastronomicznych, ofertą SPA i rozwiązaniami przyjaznymi środowisku, chcemy zaproponować klientom zupełnie nową jakość w segmencie premium. Obecność pięciogwiazdkowego obiektu w Kołobrzegu dopełni ofertę hotelową w najważniejszych miejscowościach wypoczynkowych nad polskim morzem i zaznaczy obecność Marvipol w tym regionie - dodaje Kawecki.

Kim jest deweloper hotelu

Marvipol Development jest jednym z wiodących polskich deweloperów. Spółka prowadzi działalność - za pośrednictwem spółek celowych - w dwóch podstawowych segmentach: mieszkaniowym, w ramach którego realizuje projekty budownictwa wielorodzinnego i prestiżowych apartamentowców oraz magazynowym, inwestując w budowę i komercjalizację, a następnie sprzedając skomercjalizowane projekty. Spółka Marvipol Development w następstwie podziału Marvipol S.A. przejęła z dniem 1 grudnia 2017 roku działalność deweloperską prowadzoną przez Marvipol S.A. od 1996 r.